Layakaca21 https://bandarsloto.club Live Casino Maxwin Slot55 Slot Deposit Pulsa
Podmínky ochrany osobních údajů - inkoustové a tonerové kazety Plzeň

Podmínky ochrany osobních údajů

MEMORANDUM O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

I. Základní ustanovení

Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je společnost PRINT Plus, s.r.o., IČ: 29163340, se sídlem Klatovská tř. 390/46, Plzeň 301 00 (dále jen: „správce“).

Kontaktní údaje správce jsou
adresa: Klatovská tř. 390/46, Plzeň 301 00
email: info@printplus.cz
telefon: 377 224 624

Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

II. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.

Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

III. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR, oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
Váš souhlas se zpracováním pro účely vedení registrovaného účtu v případě, že si vytvoříte zákaznický účet. Zákaznický účet slouží pro uložení dodací a fakturační adresy pro zjednodušení nákupu.
Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.

Účelem zpracování osobních údajů je
vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
vedení zákaznického účtu pro zjednodušení nákupu
zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.
Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.

IV. Doba uchovávání údajů

Správce uchovává osobní údaje
po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).
po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 20 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.
Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

V. Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

Příjemci osobních údajů jsou osoby
podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,
zajišťující služby provozování webových stránek a další služby v souvislosti s jejich provozováním zajišťující marketingové služby.
Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou poskytovatelé mailingových služeb / cloudových služeb.

VI. Vaše práva

Za podmínek stanovených v GDPR máte
právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.
Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

VII. Podmínky zabezpečení osobních údajů

Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě. Data jsou ukládaná šifrovaně.
Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

VIII. Závěrečná ustanovení

Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.5.2018.

Co je nového?

2.12.2020

Znovuotevření

Vážení zákazníci, s radostí vám můžeme oznámit, že od 3.12.2020 nám vláda ČR povolila opět otevřít náš obchod. Budeme tady pro vás každý pracovní den od 8:00 do 17:00 hod.

2.12.2019

Přemístění prodejny

Vážení zákazníci, tímto bychom vás rádi upozornili na skutečnost, že vaše prodejna tonerů PRINTPLUS byla od 2.12.2019 přesunuta do vedlješího obchodu cca o 5 metrů směrem na Bory. Děkujeme za vaši přízeň, kterou nám projevujete již 10 let.

23.2.2017

EET

Vážení zákazníci, podle zákona o EET jsme od 1.3.2017 povinni na našich provozovnách vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň máme povinnost zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

23.3.2015

Nově otevřená pobočka

Vážení zákazníci, otevřeli jsme nový obchod PRINTPLUS na Kladně. Jsme rádi, že můžeme naše služby nabídnout i ve vašem městě. Přijďte do vašeho obchodu na Vodárenské ulici v Kročehlavech u zastávky autobusů "U Hvězdy".

18.12.2014

Nový slevový program

Od 1.11.2014 jsme zprovoznili nový slevový program pro registrované zákazníky obchodu PRINTPLUS. Přijďte do našeho obchodu, registrace trvá minutu a přinese Vám slevu až 10%.

22.5.2013

Nová webová prezentace

Spustili jsme novou webovou prezentaci, která návštěvníkům přináší přehledné informace o našich produktech a službách.